دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: زندگی امام حسین علیه السلام باید به خوبی برای نسل جوان ما تبیین شود زیرا باید اذعان کرد که بسیاری از جوانان و نوجوانان ما شناخت کاملی از زندگی این امام بزرگ ندارند و این خود می‌تواند زمینه‌ای برای انحراف آنان در شناخت درست از این شخصیت بزرگ دینی شود.

حجت الاسلام سید موسی محمودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت امام حسین علیه السلام و یارانش در سخنانی اظهار داشت: محرم یکی از بزرگترین و مهم‌ترین ماه‌ها برای مسلمین محسوب می‌شود زیرا در این ماه امام حسین علیه السلام و یارانش به دست شقی ترین افراد به شهادت رسیدند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه سخنان خود تصریح کرد: عشق و محبت به امام حسین و یارانش برای تمام آزادگان جهان مرزی ندارد بنابراین امام حسین (ع) را نمی‌توان تنها متعلق به شیعیان و مسلمین دانست بلکه این امام بزرگ متعلق به تمام آزادگان جهان می‌باشد.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امام حسین (ع) شخصیت فرادینی و فرامذهبی است به گونه‌ای که مردم اهل سنت ارادت ویژه‌ای به این امام دارند و در کنار برادران دینی خود در عزای شهادت این امام همام شریک هستند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نهضت کربلا دارای فلسفه بسیار بزرگی برای مخاطب می‌باشد، عنوان کرد: امام حسین(ع) با کار بزرگی که در صحرای کربلا انجام داد پیام‌های بزرگی برای آزادی‌خواهان جهان داشت و بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال هنوز شاهد تاثیرات این نهضت بزرگ در جهان کنونی هستیم.

حجت الاسلام محمودی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: زندگی امام حسین علیه السلام باید به خوبی برای نسل جوان ما تبیین شود زیرا باید اذعان کرد که بسیاری از جوانان و نوجوانان ما شناخت کاملی از زندگی این امام بزرگ ندارند و این خود می‌تواند زمینه‌ای برای انحراف آنان در شناخت درست از این شخصیت بزرگ دینی شود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار یادآور شد: امام حسین(ع) شخصیتی بود که درس آزادگی و مبارزه با استکبار و استعمار و ظلم و ستم را به ما یاد داد و امروز در قاموس آزادی‌خواهان جهان نام امام حسین (ع) درخشان‌تر از نام هر کسی می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha